MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale!

Întâlnire de gradul III



Cred că păzitorii mei le-au zis: „Intraţi dacă puteţi, dar aveţi îngrijă să nu vă ardeţi!
Ştim cu toţii că suntem încercaţi şi că visele sunt de mai multe feluri ca interpretare, şi-am să vă relatez primul episod din –       
 „Cu Biblia prin vis şi-n dormitor”

Eram într-o locaţie mai multe persoane cam 12-13 oameni de diferite vârste şi copii, printre care era şi fiica unuia dintre foştii preşedinţi ai româniei. Această persoană era singura care deţinea un autoturism dintre noi toţi.

Eu singură păşesc, într-un spaţiu deschis uitându-mă la cerul senin, şi spre surprinderea mea apare pe cer o farfurie zburătoare după care aterizează în faţa mea. Din această navă coboară, cine credeţi, chiar fiica preşedintelui. Îşi tranformase automobilul care-l deţinea în navă spaţială. Se poziţionează în faţa mea şi începe să-mi vorbească pe un ton cât mai alert şi semăna cât mai mult cu o voce de marţian. N-am priceput nimic din ce-a vorbit.

Mă îndrept către grupul respectiv şi un membru al familiei îmi spune că merge acasă să-mi vândă Biblia. Eu nu am fost de acord şi i-am spun că nu-i dau voie să-mi vândă Biblia. Acasă deţin două biblii una cumpărată de mine având coperţile albe şi despre aceasta era vorba, şi una primită cadou, şi pe care nu i-am dat prea multă importanţă în vis.

Acum stau şi mă intreb: oare a fost vreun test; sau era un fel de incommode pe acolo; sau această Biblie cu coperţile albe stă la loc de cinste în dormitorul meu de mulţi ani, pot spune chiar de când am cumpărat-o; oare această Biblie mi-a oferit protecţie în toţi aceşti ani de când se află în dormitor şi eu chiar să nu fi ştiut de această binecuvântare? Cealaltă Biblie se află în bibliotecă.

În toţi aceşti ani petrecuţi pe acest pământ mi-a fost dat să aud multe, şi-am să vă relatez o poveste a unei doamne care de ceva timp era încercată mult pe sănătate. Pot spune din relatările ei că mult timp nu i s-a descoperit boala, o tiroidă care-i ajunsese la 0,830 g, şi care-o sufoca. Şi totul nu s-a oprit aici, după operaţie nu i s-a prescris niciun tratament, aşa că, ajunsese iar pe patul de urgenţă la spital.

Prin poziţia ei de mare şefă la o companie selectă, prin comportamentul ei ajunsese ca din numele ce îl purta Violeta, subordonaţii să o poreclească în „violenţa”, relatez din cuvintele ei.

Ajunsă la duhovnic i s-a recomandat să citească Biblia. S-a apucat de citit, doar atât; şi unde credeţi c-a plasat-o, să-i fie la îndemână, aşa, când o mai avea timp să o deschidă, pe maşina de spălat rufe – în baie, şi acolo a înţepenit de ani de zile, din spusele ei.

În Biblie se află Numele şi cuvintele Lui Dumnezeu, a stămoşilor noştri şi înţelepţilor David, Solomon, Psalmii, etc., aş zice să-i dăm mai multă importanţă şi respect, pentru că este o carte sfântă şi nu-i bine deloc să fie lăsată aşa, la voia întâmplării!

Vă doresc ca prin aceste cuvinte, toţi care păşiţi în acest spaţiu să fiţi binecuvântaţi de Tatăl Nostru - Dumnezeu, de Domnul Iisus Christos, De Maica Domnului, de Îngerii Cerului şi ai Pământului şi de cei care ne-au fost şi ne sunt pavăză; ocrotiţi şi susţinuţi de cerul prea înalt!

Pacea fie cu noi!

SuziM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl
În Razele Soarelui îmi desfac Cupa Iubirii prin dimensiunile răcoroase ale Bucureştiului de azi; la umbra Brazilor bătrâni devreme şi ale Sălciilor cu frunzele desfăcute-n vânt ce ating uşor apa, eman o frumoasă feerie de parfum discret, învăluindu-vă în esenţa mistică a Lotusului primordial al ordinii şi al creaţiei prin cântecul nemuritor al LEMURIEI de altădată! Din respect pentru Natură, Iubire infinită ~ SUZIM

Motto

STIL DE SINE – după cum se poate observa din aceste Lecturi, Poezii, prin care mă exprim într-un fel sau altul, ele sunt o descriere a ceea ce mă reprezintă, sunt o parte din mine, ce fac parte din mine... sunt mesaje cu conţinut colorat din cele 12 Raze din înalt, având mesaje cu sens ...
Mă manifest, şi desigur, mă exprim prin căldura energiei feminine, dar, nu este de neglijat, şi cum, de altfel, este necesară şi energia masculină, niciuna nu este de ignorat, şi ar fi bine pentru noi, să fim cu amândouă în echilibru şi în primă manifestare, cu măsură.
Aşa, cum va fi şi necesar, să încadrăm cele 7 Flăcări cu calităţile şi atributele lor, predominantă fiind una, sau cel puţin două, ... asta nu înseamnă că, nu poţi manifesta şi Raza Iubirii,... doar că, dacă ai venit pe Raza Albastră o să te manifeşti mai mult pe raza conducerii ... te întreb: tu pe ce rază eşti alcătuit/ă ?
Pentru identificare, aici puteţi găsi toate informaţiile despre cele 7 Raze Divine – https://akashamultidimensionala.blogspot.com/ , cea mai completă documentaţie de la noi din România la ora actuală, în care vă va fi de mare folos şi ajutor la identificarea razei în care vă desfăşuraţi în prezent, în această viaţă... vă urez conştientizare plăcută!
Cu iubirea prin viaţă,

MSuzi

Împreună cu avatarele raze albastru & violet

Ps – M-am exprimat aici în cuvinte şi vocale pentru înţeleptele raze, ce le aveţi fiecare…

Pss – În link-ul afişat se regăseşte toată documentaţia razelor înţelepte, fiecare cuvânt cuprinde un blog informativ ce, nu mai este necesară a fi amintită importanţa lor!