MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale!

UN CREATOR SĂ FIE SALVAT?

 


Chiar dacă e vară e frumos e soare pe la munte pe la mare eu vă scriu şi în acelaşi timp vă şi atenţionez, prin faptul că, dezvoltarea personala nu are rezultate dacă nu avem intenţii bune sau dacă, numai citim şi atât, meditaţiile sau rugăciunile, fiecare cu ce se împacă mai bine este necesar a se efectua zilnic, de acea, vă înştiinţez cu bune intenţii cu adresa blogului meu în care se regăsesc toate materialele publicate de mine, ce există în spate o muncă titanică de peste nouă ani depusă de mine la editarea lor, unele le-am şi tradus, cumpărat, în tot acest timp, ani în care mi-am dedicat tot timpul meu liber, vă scriu pentru că nu se ştie cât mai funcţionează acest sistem vechi de internet şi e păcat să treacă neobservate şi cu multă valoare în deschiderea noastră spirituală.

Când vor fi puse în funcţiune calculatoarele cuantice nu se ştie sigur dacă aceste materiale se vor mai găsi de citit şi documentat, eu cred că nu, nici măcar dacă ţi le salvezi nu le mai poţi deschide, simplu, pentru faptul că, nu mai există programul respectiv în funcţiune. Cine credeţi că-şi mai pierde timpul stând în spatele cortinei sacrificându-şi ani din viaţa lui renuţând la serviciul care-i aducea hrana cea de toate zilele, tichete, vacanţe aservind binele globului şi-al populaţiei, făceţi-mi cunoştinţă cu această persoană că aş vrea şi eu să-l/o cunosc. Cunosc persoane care s-au retras încet şi neobservate din acest sistem, şi altele intenţionează să facă acelaşi lucru şi pe bună dreptate, nu e obligat nimeni să facă voluntariat la nesfârşit sacrificându-şi toate economiile. În tot acest timp, am observat că munca gratuită nu este apreciată, nu este pusă în valoare. Persoanele care scriu pe aici nu sunt dintre cele mai bogate, pe departe a fi aşa, aceia îşi văd de afacerile lor voluptoase, aici sunt oameni cu inima deschisă cu o pregătire în prealabil de ordinul deceniilor. De acea, prin aceasta vă informez că sunt materiale cu multă valoare doar la un clik distanţă, vă invit să intraţi pe fiecare blog şi să-l studiaţi mai îndeaproape, în întregime. Aceste materiale ajung în cele mai îndepărtate colţuri ale globului regiuni de nici n-aţi auzit de ele şi românii stau pe tânjeală, credeţi că vine cineva să ne salveze, nu, nu va veni nimeni, hâm.. UN CREATOR SĂ FIE SALVAT? Voi ce credeţi! De ce credeţi că m-am apucat să scriu de toate pe aici, din această cauză să deschid ochii la cât mai multe suflete. Ştiţi cum e povestea cu trenul care trece prin gară, eşti prezent, te urci - bine, dacă nu, îl aştepţi pe următorul la 26.200 de ani. Am venit cu această urgenţă să atrag atenţia la cât mai multe inimi iubitoare de frumos, pentru că, timpul nostru se pare că-i măsurat şi de aceea sunt aici, acum, să aduc la cunoştinţă...

Şi voi, puteţi înştiinţa pe mai departe alte suflete care vor şi sunt pregătite să lucreze cu ei înşişi / ele înseşi şi vor să descopere şi alte meditaţii, materiale de dezoltare personală. Universul ne-a trimis o gamă variată de documente, nu mai există scuze în aceste vremuri şi nu se mai pune nici la socoteală, în momentul când vom ajunge sus; o să ni se răspundă cu: - ţi-am dat flacăra violet să lucrezi cu ea la purificat, curăţat karmă etc.. ceea ce în trecut nu aveam la îndemână aceste instrumente a celor şapte flăcări şi unde se mai şi pune, că ni s-au deschis porţile şi suntem invitaţi în templele Lemurienilor din Telos, Agharta din dimensiunea cinci unde locuiesc străbunii noştri Lemurienii, pentru pregătire. Mai există şi templele Maeştrilor Ascensionaţi cuprinzând aceleaşi flăcări sacre dar sunt în locaţii diferite. Toate acestea le găsiţi pe blogurile mele şi mult mai multe informaţii. Vă doresc numai bine în luarea deciziilor cele mai corecte!


Spre link-ul către blogul principal .. https://renasterea-constiintei-lemuriene.blogspot.com/ doar apăsând pe un singur cuvânt te duce în blogul cu numele ce-l reprezintă.. mult succes la studiu!


DIN SFERA CONŞTIENTIZĂRILOR

Suzi Mirea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl
În Razele Soarelui îmi desfac Cupa Iubirii prin dimensiunile răcoroase ale Bucureştiului de azi; la umbra Brazilor bătrâni devreme şi ale Sălciilor cu frunzele desfăcute-n vânt ce ating uşor apa, eman o frumoasă feerie de parfum discret, învăluindu-vă în esenţa mistică a Lotusului primordial al ordinii şi al creaţiei prin cântecul nemuritor al LEMURIEI de altădată! Din respect pentru Natură, Iubire infinită ~ SUZIM

Motto

STIL DE SINE – după cum se poate observa din aceste Lecturi, Poezii, prin care mă exprim într-un fel sau altul, ele sunt o descriere a ceea ce mă reprezintă, sunt o parte din mine, ce fac parte din mine... sunt mesaje cu conţinut colorat din cele 12 Raze din înalt, având mesaje cu sens ...
Mă manifest, şi desigur, mă exprim prin căldura energiei feminine, dar, nu este de neglijat, şi cum, de altfel, este necesară şi energia masculină, niciuna nu este de ignorat, şi ar fi bine pentru noi, să fim cu amândouă în echilibru şi în primă manifestare, cu măsură.
Aşa, cum va fi şi necesar, să încadrăm cele 7 Flăcări cu calităţile şi atributele lor, predominantă fiind una, sau cel puţin două, ... asta nu înseamnă că, nu poţi manifesta şi Raza Iubirii,... doar că, dacă ai venit pe Raza Albastră o să te manifeşti mai mult pe raza conducerii ... te întreb: tu pe ce rază eşti alcătuit/ă ?
Pentru identificare, aici puteţi găsi toate informaţiile despre cele 7 Raze Divine – https://akashamultidimensionala.blogspot.com/ , cea mai completă documentaţie de la noi din România la ora actuală, în care vă va fi de mare folos şi ajutor la identificarea razei în care vă desfăşuraţi în prezent, în această viaţă... vă urez conştientizare plăcută!
Cu iubirea prin viaţă,

MSuzi

Împreună cu avatarele raze albastru & violet

Ps – M-am exprimat aici în cuvinte şi vocale pentru înţeleptele raze, ce le aveţi fiecare…

Pss – În link-ul afişat se regăseşte toată documentaţia razelor înţelepte, fiecare cuvânt cuprinde un blog informativ ce, nu mai este necesară a fi amintită importanţa lor!