MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale!

Deschiderea chakrei sexuale, sursa de viață, orgasmul divin




       Respir minunile muntelui, da, același munte pe care am umblat pe cărările lui în ultimul deceniu. Și cu mine cei care simt chemarea. Chemarea sacră a inimii. Simte dorința amintirilor antice care sunt prezente în ADN-ul nostru.

        Amintiri pe care le păstrăm încă din vremurile străvechi ale Lemuriei. 

       Totul a fost deja spus. Ce poate reînnoi această călătorie?
       O călătorie la vârf.

       Mă îndrept din nou spre porțile vârfului Shasta, spre acel punct de intrare în Telos, orașul luminii care există în a cincea dimensiune.
       Este frumos, strălucitor în lumina cristalină, în culorile flăcărilor creației.
       Merg din ce în ce mai sus, mergând între traseele bazaltului și ajung la fântâna ascunsă, și chiar înaintea mea este poarta de intrare.
       Respir profund, ridicându-mi vibrațiile corpului. Mă pot simți transformată și aici sunt o mare lumină întrupată în corpul meu telosian - Ayelet.

       Și ce este acel corp? Formă energetică ridicată care curge și primește formarea corpului meu care se mișcă prin Telos. Foarte înalt și ușor, cu flexibilitate și capacitate de retenție de masă ușoară mare.

       Părul meu este țesut în multe împletituri, iar ochii sunt albaștri. Mă pot simți mișcându-mă prin oraș, ușor. Îmi văd prietenii și sunt fericiți, deoarece știu că în acest moment sunt prezentă în conștiință deplină, combinând corpurile mele astrale și corpul meu dens. Abilitatea de a combina este rară, însă, după practica disciplinată, am abilitatea să pot combina dimensiunile.

       Mă mișc în spațiu respirând altfel. Pot simți vitalitatea și îmi pot vedea partenerii în misiuni planetare și galactice.

        Informațiile pe care le primesc ca om sunt conectate la tot ceea ce se face în Telos la nivelul comunicării intergalactice. De aceea, de curând, am plecat în multe călătorii astrale și aceste amintiri sunt magnifice atât în ființa mea fizică, cât și în ființa mea telosiană.

       Mă îndrept spre centrul orașului de lumină Telos. Porțile orașului sunt deschise tuturor. Porțile orașului permit sufletelor care se trezesc să învețe instrumentele pentru transformarea dintre vechile și noile vibrații într-un mod echilibrat.

       Sunt dus în centrul de învățare-control. Într-un ecran imens de cristal.
Privesc și văd călătoria pe care am realizat-o până acum. Văd membrii, candidații la ascensiune și învățarea pe care fiecare dintre ei au obținut-o. Pot vedea creșterea și punctul exact în care se află toată lumea. Unii dintre ei sunt în devotament și călătoria se deschide în inima lor. Unele dintre ele după o mare eliberare de durere. Unii mai rețin starea de victimizare sau îndoieli și au mai multe lecții de învățat.

       Mă uit adânc în interior și mă pot vedea, urmărind învățarea și inițierea mea, văzând inima, corpurile mele mentale, emoționale și cristaline, manevrarea de situații cu membrii grupului. Conducerea candidaților la ascensiune este foarte provocatoare și mulțumesc călătoriei de învățare și a numeroaselor daruri pe care le-am primit.

       Cu mine prezent la această experiență de învățare este tatăl și învățătorul meu, Marele Preot Adama.

       „Fată iubită,
Astăzi este ultima ta zi pe munte și mâine revii la dimensiunea fizică, în locul unde sufletul tău a ales să fie întrupat și să răsune.
Îți pot simți inima, încântată și fericită că întâlnesc sufletele care îți sunt dragi în casa ta fizică.
Îți pot simți durerile inimii, că va trebui să părăseşti casa Shasta şi să revii în corpul tău fizic.
Știi că nu suntem separați. Știi că creșterea și învățarea din această călătorie vor da roade în lumea ta corporală.

       Conducerea ta în această călătorie a fost precisă, iar concentrarea în toate detaliile a fost vitală.
Cele două călătorii din vara anului 2019 au încă un ecou în ființa ta fizică, deoarece ai primit o lumină mare în corpul tău care continuă să se schimbe în fiecare zi.

       Porțile Telosului se deschid în fiecare zi din ce în ce mai mult și sunteți atenți la misiunea voastră planetară de răspândire a vibrațiilor lemuriene în acest moment.
       Prin urmare, iubirea mea, o puteți vedea din inima voastră, compasiunea pe care membrii grupului și-au oferit-o reciproc în rezonanţă cu compasiunea din inima voastră, atenția și devotamentul.
        Aceste porți în care sunteți bine pregătiţi răsună în oglinda care vă reflectă vibrația pe care o dețineți.

       Mulți oameni se trezesc în aceste zile. Iubiţilor  - mă îndrept spre voi, cei care citesc aceste rânduri. Voi, care ați fost deja pe munte sau veți primi apelul pentru a vă deplasa și a veni în aceste porți de lumină în acest moment. Ești iubit.

        Se încheie un cerc de zece ani și se deschide unul nou. Prin urmare, mulți dintre voi îşi încheie relația personală şi simt nevoia să se mute și să-și refacă viaţa într-o reşedintă mai stabilă. Când simți nevoia unei schimbări care răsună în toate corpurile tale, sufletul știe și își face calea mai sigură. 

       Diversele predicții despre ceea ce urmează să se întâmple cândva provin din frică. Când operezi din inima ta, vibrația fricii se topește și dispare și atunci ai capacitatea de a îndeplini previziunile luminii.

        Creați această realitate și vedeți oamenii de peste tot care trăiesc în comunități şi care susțin vibrația păcii şi a integrităţii. Dragilor, uitaţi-vă în inima voastră, exprimă-te, spunându-ți că este momentul să te îndrepți spre libertate.

       Noile suflete care se trezesc simt nevoia de libertate. Libertate din care experiența voastră vine din nivelurile înalte ale sufletului. Acesta este motivul pentru care simțiți nevoia să vă deplasați în acele spații ale conștiinței care sunt unite cu conștiința planetei, cu conștiința cosmosului infinit și cu conștiința luminii.

        În aceste spații poți să creezi și să deții noua ta realitate, persoanelor dragi. Privește în interior. Răspunsurile sunt în profunzimea inimii tale. Nu mai puteți pune măști. Măștile nu mai funcționează. Ințelegeţi asta. Inima ta vrea să fie auzită, sufletul tău vrea să fie auzit. Poți să renunți și să asculți? Poți auzi glasul sufletului tău?

       În jurul muntelui Shasta conexiunea este ușoară și puteți auzi cu ușurință. Dar, când te întorci la viața ta, uneori te simți confuz.
       Prin urmare, vă invităm la templele flăcărilor creației, pentru învățare reciprocă în acelaşi timp.
       Te binecuvântez, surori și frați iubiți ...
       Tu, care te întorci acasă ...
       Suntem aici pentru a vă îndruma și susține călătoria voastră de trezire ...
       Eşti Binecuvântată!
       Eu sunt Adama ”

       Mă ridic din centrul de control, îi mulțumesc lui Adama și mă mut în satul meu. Pot să simt că inima mea mă atrage în familia mea ... la ea ...

       Mă reconectez cu corpul meu fizic. Continuu să mă mișc. Mă urc din ce în ce mai sus și mă mișc prin zăpada care acoperă rocile de bazalt. Între rocile puternice pot vedea două imagini care se apropie, purtând cămașă albă și pantaloni scurți, cu bastoane de mers în mână. Doi bărbați înalți, aproximativ doi metri înălțime, iar ochii sunt albaștri.

       Mă salută și inima mea se extinde din salutul lor. Încep o mică conversație cu ei și îi întreb unde se îndreaptă. Îmi împărtășesc pe unde-au fost și unde se îndreaptă, noi vorbim despre existența Telos din a cincea dimensiune, iar ei, numindu-se Steve și Steve, îmi arată drumul pe care ar trebui să-l parcurg. Continuăm să discutăm esența vibrației Telos de pe planetă și diferențele dintre nivelurile de vibrații ale omului de pe planetă, astăzi. Sunt atentă la învățătura lor.

       Mă duc pe drum, știind că aceștia erau mesageri din Telos.
Pe măsură ce merg tot mai sus pe munte, pot simți intensitatea vibrațională în creștere. Corpul meu fiziologic se ridică încet și pot simți că chakra mea sacrală se deschide, din ce în ce mai multă energie curge prin chakra mea solară spre inimă. Pot să simt fluxuri în corpul meu și să mă simt ca și cum aș fi purtat. Adama este cu mine, zâmbind.

       Stau pe o stâncă imensă deasupra zidului muntelui. Pot vedea coroana de munte și din nou mă conectez la imaginea mea telosiană. Suntem una și pot simți imensul flux de lumină care trece prin chakra mea sacrală. Vibrez în toate corpurile și mă simt dispărând, unul cu creația, respirând - nu respir, nu pot să-mi amintesc, dar lumina mare este în jurul meu și simt că lumina îmi izbucnește pe tot corpul și continuu să simt cum curge energia în chakra mea sacră.

       „Cu această masă ușoară tu vei pleca în lume” aud vocea marelui preot Adama.
       „Vă reîncărcăm pentru următorul deceniu. Viteza, intensitatea și viața, și învierea flăcării răsună în interiorul tău și activează vibrația lemuriană în Israel și în întreaga lume. Fii pregătită pentru iubirea mea și învață cum să menţii această energie.

       Vă vom oferi două cristale de asimilat în chakra sacrală. Acestea vor modera emisia de lumină în locuri cu vibrații scăzute care nu pot accepta această vibrație.
       Această lumină va trezi foarte des vindecarea la cei care au nevoie de ea. Lumina va fi prea mare pentru a le conține, cu toate acestea va induce lecții și învățare.
       Înțelegeți că sunteți un emițător de lumină pe planetă. Viața ta se va extinde din nou la o nouă realitate pe care o vei crea cu noi din controlul central al Telosului.
       O echipă unică formată din şase suflete te va însoți și te va susține în rolul tău, și alte mii în jur care vor simți noua vibrație care răsună din inima ființei tale.

       Respirația pranică trebuie învățată, la fel și activarea chakrei sacrale, într-un mod unic, pentru a conține noile vibrații care activează planeta.

       Planul divin al organizațiilor Telos din lume se dezvoltă la un alt nivel, iar liderii vor primi îndrumări clare cu privire la progresul proceselor, fiecare din țara sa, după cum este necesar.
Prin urmare, iubiţilor, respiraţi respirația Pranică și lucraţi cu ea. Fii sigur că, cu conducerea ta precisă, ești pregătită pentru următoarea fază a vieții tale.
       Binecuvântată ești fiica mea, fiica Lemuriană, Ayelet ”.

       Respir adânc, respir lumina, și încet corpurile mele se liniștesc. Lacrimile se scurg și inima mea este atât de deschisă. Respir energiile, şi stând pe stâncă, Eu știu.

# Adamayeletelos #
[Ayelet Segal, Shasta, august 2019] sursa: aici

Traducere  Suzi Mirea

Misiunea Fundaţiei Telos Lemurian Worldwide

Scopul acestei organizații non-profit este de a trezi umanitatea la Conștiința lui Hristos și de a ajuta reînvierea inimii lemuriene şi a conştiinţei iubirii de pe planetă. Viziunea Fundației Telos este aceea a unei lumi în care iubirea universală unește toate rasele și națiunile într-o singură familie, o lume plină de pace și armonie veşnică în fiecare zonă a planetei.

Timpul destinat creării acestei noi civilizații este acum. În această perioadă de mari schimbări planetare, toată lumea are o posibilitate crescută, precum și responsabilitatea de a deveni unul cu Sinele Superior și de a participa activ la manifestarea acestei noi lumi.

Fundaţia ajută activ persoanele care doresc să promoveze aceste învăţături. Ea facilitează comunicarea şi stabileşte punţi de lumină între indivizi şi grupurile Telos din întreaga lume. Asistarea grupurilor Telos pentru crearea unui cerc curcubeu de iubire, lumină şi armonie în jurul planetei, un exemplu de unitate între toate tările din lume.

Pentru a ajuta la această dezvoltare, Fundația Telos răspândește învățăturile primite de la frații și surorile noastre Lemuriene. Învățături transmise, printre altele, de Aurelia Louise Jones, autoarea cărților Telos.

Citat din Telos, Volumul 3:

„Noi, Maeștrii Luminii, oferim prin învățăturile simple din aceste cărți, toate cheile de care veți avea nevoie vreodată pentru a ajunge până la Înălțarea voastră, cu Ușurință, Graţie și Minune”

Un comentariu:

  1. Buna,am citit cu mare placere acest articol,aveti un grup ptr aceasta initiere?Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl
În Razele Soarelui îmi desfac Cupa Iubirii prin dimensiunile răcoroase ale Bucureştiului de azi; la umbra Brazilor bătrâni devreme şi ale Sălciilor cu frunzele desfăcute-n vânt ce ating uşor apa, eman o frumoasă feerie de parfum discret, învăluindu-vă în esenţa mistică a Lotusului primordial al ordinii şi al creaţiei prin cântecul nemuritor al LEMURIEI de altădată! Din respect pentru Natură, Iubire infinită ~ SUZIM

Motto

STIL DE SINE – după cum se poate observa din aceste Lecturi, Poezii, prin care mă exprim într-un fel sau altul, ele sunt o descriere a ceea ce mă reprezintă, sunt o parte din mine, ce fac parte din mine... sunt mesaje cu conţinut colorat din cele 12 Raze din înalt, având mesaje cu sens ...
Mă manifest, şi desigur, mă exprim prin căldura energiei feminine, dar, nu este de neglijat, şi cum, de altfel, este necesară şi energia masculină, niciuna nu este de ignorat, şi ar fi bine pentru noi, să fim cu amândouă în echilibru şi în primă manifestare, cu măsură.
Aşa, cum va fi şi necesar, să încadrăm cele 7 Flăcări cu calităţile şi atributele lor, predominantă fiind una, sau cel puţin două, ... asta nu înseamnă că, nu poţi manifesta şi Raza Iubirii,... doar că, dacă ai venit pe Raza Albastră o să te manifeşti mai mult pe raza conducerii ... te întreb: tu pe ce rază eşti alcătuit/ă ?
Pentru identificare, aici puteţi găsi toate informaţiile despre cele 7 Raze Divine – https://akashamultidimensionala.blogspot.com/ , cea mai completă documentaţie de la noi din România la ora actuală, în care vă va fi de mare folos şi ajutor la identificarea razei în care vă desfăşuraţi în prezent, în această viaţă... vă urez conştientizare plăcută!
Cu iubirea prin viaţă,

MSuzi

Împreună cu avatarele raze albastru & violet

Ps – M-am exprimat aici în cuvinte şi vocale pentru înţeleptele raze, ce le aveţi fiecare…

Pss – În link-ul afişat se regăseşte toată documentaţia razelor înţelepte, fiecare cuvânt cuprinde un blog informativ ce, nu mai este necesară a fi amintită importanţa lor!