MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale!

ISTORISIRE



Dupa cum se stie, sau nu, cartile Telos scrise de Aurelia LJ s-au publicat in lb. romana prin decembrie 2006 de catre ed. For You intampinand nenumarate greutati care s-au pus in calea editarii lor si dupa cum se stie la ora actuala nu se mai gasesc in librariile noastre.
Continuare lor prin prezentarea familiei Lemuriene din Telos Agartha a fost urmata de un al patrulea volum care se intituleaza CELE SAPTE FLACARI SACRE unde ne sunt descrise celelalte temple eterice existente aici nu prea departe de noi, unde suntem primiti de Maestrii Ascensionati in care se regaseste si Maestrul Iisus cu templul sau deasupra Ierusalimului.
Dorind sa cunosc si celelalte informatii pretioase prezentate noua oamenilor de la suprafata pamantului am trecut rapid la traducerea acestei carti cat si a celorlalte care urma sa le studiez mai indeaproape pentru cunoasterea mai aprofundata a stramosilor nostri Lemurieni, am decurs la acest enorm volum de munca cum de altfel s-a si intamplat.
Ducand o munca asidua de sapte ani prin traducere si publicarea lor pe blogurile mele ceea ce nu mi-a fost usor deloc m-am gandit sa le dau mai departe si in varianta scrisa prin prezentarea acestor materiale pretioase care se regasesc numai pe blogurile mele in editia cea mai completa prin traducere, urmate si de multe alte carti si articole si de la alti autori transmisii ce reprezinta misiunea Lemuriana, in centrul atentiei fiind, si cel mai implicat Maestru care este mult prezent prin multele carti, comunicate de la Adama ~ Inalt Preot Melchizedek din Telos orasul Luminii Lemuriene. Desigur, pe internet se gasesc in "copy paste" anumite pasaje incomplete luate din materialele mele … Le-am pus in blog pentru a ajunge la un public cat mai larg deoarece aici pe FB prezenta este redusa si de obicei lumea este absenta a transmite mai departe aceste informatii semenilor sai din simplu motiv de a nu fi luat in deradere… exact aceia, vor ramane de caruta, asa cum suna o vorba romaneasca.
Toate cele prezentate in articole pot spune ca eu le-am vizitat si pot spune ca am fost prezenta si la cursurile tinute de acesti Maestri in aceste Temple ale Luminii.
Pe mai departe, va las pe voi sa experimentati lumina, versiunea luminii cea mai inalta.
Oricine doreste poate participa la invatare prin simpla cerere catre acesti maestri… prin meditatiile prezentate asa cum am afirmat mai devreme si care se regasesc in blogurile mele CELE SAPTE FLACARI atributele Celor Sapte Raze.
    Cine doreste si simte cu Inima să participe cu o DONATIE prin acel buton DONATE existent in blog pentru sustinerea in continuare a misiunii Lemuriene, fie Binecuvantat!

 

Unul din nenumaratele bloguri cu materiale din Constiinta Lemuriana
https://renasterea-constiintei-lemuriene.blogspot.com/ 
 
Pacea fie cu noi, in noi si pe tot Mapamondul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl
În Razele Soarelui îmi desfac Cupa Iubirii prin dimensiunile răcoroase ale Bucureştiului de azi; la umbra Brazilor bătrâni devreme şi ale Sălciilor cu frunzele desfăcute-n vânt ce ating uşor apa, eman o frumoasă feerie de parfum discret, învăluindu-vă în esenţa mistică a Lotusului primordial al ordinii şi al creaţiei prin cântecul nemuritor al LEMURIEI de altădată! Din respect pentru Natură, Iubire infinită ~ SUZIM

Motto

STIL DE SINE – după cum se poate observa din aceste Lecturi, Poezii, prin care mă exprim într-un fel sau altul, ele sunt o descriere a ceea ce mă reprezintă, sunt o parte din mine, ce fac parte din mine... sunt mesaje cu conţinut colorat din cele 12 Raze din înalt, având mesaje cu sens ...
Mă manifest, şi desigur, mă exprim prin căldura energiei feminine, dar, nu este de neglijat, şi cum, de altfel, este necesară şi energia masculină, niciuna nu este de ignorat, şi ar fi bine pentru noi, să fim cu amândouă în echilibru şi în primă manifestare, cu măsură.
Aşa, cum va fi şi necesar, să încadrăm cele 7 Flăcări cu calităţile şi atributele lor, predominantă fiind una, sau cel puţin două, ... asta nu înseamnă că, nu poţi manifesta şi Raza Iubirii,... doar că, dacă ai venit pe Raza Albastră o să te manifeşti mai mult pe raza conducerii ... te întreb: tu pe ce rază eşti alcătuit/ă ?
Pentru identificare, aici puteţi găsi toate informaţiile despre cele 7 Raze Divine – https://akashamultidimensionala.blogspot.com/ , cea mai completă documentaţie de la noi din România la ora actuală, în care vă va fi de mare folos şi ajutor la identificarea razei în care vă desfăşuraţi în prezent, în această viaţă... vă urez conştientizare plăcută!
Cu iubirea prin viaţă,

MSuzi

Împreună cu avatarele raze albastru & violet

Ps – M-am exprimat aici în cuvinte şi vocale pentru înţeleptele raze, ce le aveţi fiecare…

Pss – În link-ul afişat se regăseşte toată documentaţia razelor înţelepte, fiecare cuvânt cuprinde un blog informativ ce, nu mai este necesară a fi amintită importanţa lor!