MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale!

Conexiunea noastră Galactică



Voi la suprafață sunteți situaţi DEASUPRA noastră și SUB Comandamentul Galactic. Primești Lumină de sus și de jos. Sunteți între două mari Forțe ale Luminii. Noi, aici, în Telos, veghem cu mare atenție populația de la suprafață, monitorizăm mișcările și raportăm consiliilor noastre. Știm tot ce se întâmplă pe suprafața Pământului.

Îmbrățișăm lumina pe măsură ce răsare în fiecare zi și binecuvântăm întunericul pe măsură ce coboară pe casele noastre. Binecuvântăm toate activitățile vieții. Binecuvântăm această mare planetă și toate formele ei de viață.

Suntem recunoscători că facem parte din acest mare experiment. Suntem recunoscători că facem parte din marele teren de antrenament al Pământului, unde toți suntem instruiți în procesul evolutiv al vieții. Într-o zi, în curând, anticipăm călătoria voastră în vizită aici în Telos și, de asemenea, anticipăm apariția noastră la suprafață. Așteptăm acest moment. Ne rugăm pentru acest timp când ne putem reuni din nou cu frații și surorile noastre.

Să știți, că în Telos, vedem lumina în toată diversitatea ei și folosim energia luminii pentru călătoriile noastre în corpurile astrale. Folosim lumina în toate ramificațiile sale pentru crearea și dezvoltarea civilizației noastre în subteran. Pentru că, deși, ți se poate părea întunecat, în realitate subteranul este destul de luminat! Chiar și pasajele tunelului strălucesc ușor cu tehnologia noastră de lumină cristalină.

Când suntem în subteran, suntem conștienți de tot ce se întâmplă în Univers. Suntem conectați la toate sistemele stelare din galaxia noastră prin liniile noastre de calculatoare, similar rețelei tale World Wide Web. Avem o rețea de stele la nivel mondial care conectează toate sistemele solare din galaxia noastră. Știm în ce sisteme stelare se află toți frații și surorile noastre și cunoaștem starea lor actuală de evoluție prin acordarea lor pe computerele noastre. Ne cunoaștem toate viețile trecute prin intermediul computerelor noastre care înregistrează toate informațiile pertinente de-a lungul tuturor vieților. Calculatoarele noastre sunt la curent cu Înregistrările Akashice și le convertesc în date care pot fi citite.

Odată ce ne unim cu populația de la suprafață, vom aduce sistemul nostru de rețea de computere pentru a vă conecta la Univers. Atunci și tu poți să-ți studiezi viețile trecute, să înveți și să înțelegi motivele pentru care multe lucruri par să ți se întâmple în această viață. Cunoașterea trecutului explică prezentul și luminează viitorul.

Î: De ce ne-au abandonat frații și surorile noastre din subteran în toţi aceşti mii de ani și nu ne-au venit în ajutor?
Voi explica poziția pe care o deținem aici, în orașele subterane. Am venit aici pentru a evolua fiind neîngrădiţi de negativitate. Am ales să rămânem tăcuți pentru că am văzut și am experimentat trupele de tâlhari din alte sisteme stelare și ne-am dorit să fim izolați de aceştia pentru a putea evolua mai repede. Am ales mediul nostru actual tocmai din acest motiv. Nu am vrut să ne expunem la negativitatea de la suprafață.

Al nostru, a fost și un experiment. Un experiment pentru a vedea cât de mult și cât de departe am putea evolua dacă am fi izolați de război și sărăcie. Ieșirea la suprafață și amestecarea cu voi ne-ar învinge existența sub pământ. Atunci am aduce aceste energii negative înapoi cu noi în subteran, doar ca să se infiltreze în sistemul nostru subteran. Intelegi asta?

Chiar dacă am ieși la suprafață și ți-am aduce învățăturile și tehnologiile noastre înainte de acum, ar fi fost în zadar. Căci conștiința voastră de masă nu era pregătită și ar fi respins învățăturile noastre și pe noi, ca fiind de la diavol. Să știți că nu v-am fi putut veni în ajutor pentru că noi înșine am fi fost distruși prin expunerea la populația de la suprafață. Prin urmare, am rămas în orașele subterane, așteptând momentul când conștiința de masă ar putea să ne accepte în siguranță învăţăturile, tehnologiile noastre şi pe noi. Acum că Lucrătorii în Lumină s-au trezit, iar populația generală devine din ce în ce mai conștientă și mai sensibilă la Pământ, putem aduce în siguranță la suprafață totul, pe care le-am păzit de secole.

Am avut destule războaie și lupte și trebuia doar să ne concentrăm asupra creșterii noastre spirituale și să menținem Lumina în siguranță pe planetă. Am simțit că acesta este cel mai bun lucru pe care îl putem face, având în vedere condiţiile de la suprafaţă. Intelegi acum, motivul izolării și tăcerii noastre? Am făcut-o pentru protecția noastră și a voastră. Dacă nu am fi făcut-o, casa noastră, învățăturile și viețile ar fi fost distruse până acum dacă ne-am fi aventurat să ajutăm o umanitate adormită.

Știm că forțele întunecate au invadat suprafața și efectuează răpiri în subteran. Știm tot ce se întâmplă pe și în, planetă. Dar dacă ne-am fi expus, am fi fost și noi victime, fără să lăsăm pe nimeni să ne păzească învățăturile și tehnologiile sau să poarte Lumina.

Înțelegem gravitatea și profunzimea preocupării dumneavoastră cu privire la această problemă și ne-am dori să fi putut fi altfel. Ne-am fi dorit să fim la suprafață ajutându-vă și protejându-vă. Dar din cauza circumstanțelor, ar fi fost foarte neînțelept să facem acest lucru. Acum că conștiința și energiile de masă de pe planetă se schimbă, putem (foarte curând) să ieșim la suprafață și să ne unim cu Lucrătorii în Lumină pentru etapele finale care conduc la Înălțare.

Suntem aici pentru a vă aduce vești bune despre valurile viitoare ale Înălțării care vor lovi în curând suprafața Pământului vostru. Aceste valuri sunt generate de Forța Creativă a Universului și sunt în acord cu Planul Divin al lui Dumnezeu pentru Pământ. Toți primiți niveluri mai înalte de energie, iar corpurile voastre se adaptează la aceste lungimi de undă mai înalte de frecvență. În curând, un mare val de energie va coborî pe suprafața Pământului tău, aducând toate formele de viață la un nivel superior de conștiință.

Noi, aici în Telos, așteptăm cu răbdare această perioadă de energie sporită. Pentru că această conștiință ridicată, din partea voastră, ne va permite să ieșim la suprafață. Există un Timp Divin implicat aici, un Cadru de Timp Divin, ca să spunem așa, care ne va permite să ieșim din protecția noastră de sub suprafața Pământului. Căci până acum, am fost protejați divin în casele noastre de sub scoarța terestră. Așteptăm directiva de la Comandamentul Galactic care va pune în aplicare planul nostru de apariție completă. În acest fel, vom fi pe deplin protejați atunci când ieșim la suprafață și vă vom contacta deasupra solului în formele noastre fizice tridimensionale... Telos, Apelul vine din interiorul Pământului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl
În Razele Soarelui îmi desfac Cupa Iubirii prin dimensiunile răcoroase ale Bucureştiului de azi; la umbra Brazilor bătrâni devreme şi ale Sălciilor cu frunzele desfăcute-n vânt ce ating uşor apa, eman o frumoasă feerie de parfum discret, învăluindu-vă în esenţa mistică a Lotusului primordial al ordinii şi al creaţiei prin cântecul nemuritor al LEMURIEI de altădată! Din respect pentru Natură, Iubire infinită ~ SUZIM

Motto

STIL DE SINE – după cum se poate observa din aceste Lecturi, Poezii, prin care mă exprim într-un fel sau altul, ele sunt o descriere a ceea ce mă reprezintă, sunt o parte din mine, ce fac parte din mine... sunt mesaje cu conţinut colorat din cele 12 Raze din înalt, având mesaje cu sens ...
Mă manifest, şi desigur, mă exprim prin căldura energiei feminine, dar, nu este de neglijat, şi cum, de altfel, este necesară şi energia masculină, niciuna nu este de ignorat, şi ar fi bine pentru noi, să fim cu amândouă în echilibru şi în primă manifestare, cu măsură.
Aşa, cum va fi şi necesar, să încadrăm cele 7 Flăcări cu calităţile şi atributele lor, predominantă fiind una, sau cel puţin două, ... asta nu înseamnă că, nu poţi manifesta şi Raza Iubirii,... doar că, dacă ai venit pe Raza Albastră o să te manifeşti mai mult pe raza conducerii ... te întreb: tu pe ce rază eşti alcătuit/ă ?
Pentru identificare, aici puteţi găsi toate informaţiile despre cele 7 Raze Divine – https://akashamultidimensionala.blogspot.com/ , cea mai completă documentaţie de la noi din România la ora actuală, în care vă va fi de mare folos şi ajutor la identificarea razei în care vă desfăşuraţi în prezent, în această viaţă... vă urez conştientizare plăcută!
Cu iubirea prin viaţă,

MSuzi

Împreună cu avatarele raze albastru & violet

Ps – M-am exprimat aici în cuvinte şi vocale pentru înţeleptele raze, ce le aveţi fiecare…

Pss – În link-ul afişat se regăseşte toată documentaţia razelor înţelepte, fiecare cuvânt cuprinde un blog informativ ce, nu mai este necesară a fi amintită importanţa lor!