MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale!

Vizită misterioasă din anul 8100

 

Am închis ochii, în camera mea vibrantă poarta de intrare în lumile multidimensionale, văd vibrațiile luminii mișcându-se în spirală și poarta îmi este deschisă, mai bine de un deceniu mă mișc între dimensiuni, mișcându-mă între lumi, poarta mă invită, magnetizându-mi corpul înăuntru, și intru...

Spirala se întoarce şi când mă atrage mă văd din nou în pădurea deasă din Shasta, văzând poteca familiară, o cale pe care în fiecare vară mă adâncesc în pădure până la muntele unde magia și viziunile sunt dezvăluite zecilor de oameni şi miilor de suflete.

Poteca se adâncește din nou. Merg și mă uit la copacii uriași de lumină care îmi vorbesc salutându-mă în liniște, mă mișc între ei îmbrățișându-i pe paznicii de potecă și ei mă salută când intru în portal.

Stau și simt fuziunea familiară cu mine și simt figura mea paralelă din Telos prezentă cu mine, războinicul, simt frecvența în creștere și expansiune, respir și corpul meu se umple de lumină extraordinară și se întinde în sus, când deschid ochii din nou văd altfel, ochii mei văd raze laser Iluminând și văzând multidimensionalul care este în interiorul pădurii, continui să merg, mergând mai ușor spre interior în adâncurile pădurii aproximativ 11 km. Și deodată apare o chelie uriașă în interiorul..

Privesc și văd câmpul cheliei și simt energia în timp ce simt o ceață ușoară, respir, chelia este foarte largă și încep să intru înăuntru, ochii mei o văd, de aproximativ 6 metri în diametru și este construit dintr-o placă plată și mai mult ca o structură trapezoidală și nu o singură unitate, deoarece pot fi văzute conexiuni sau șuruburi.

Mă apropii și văd cu ochii legenda în culoarea aurie strălucitoare, pun mâna pe ea și citesc că avionul de față a ajuns la studiul umanității din anul 8100.

În corpul Avatar sunt prezent și, prin urmare, conștiința mea este diferită, în prezent nu există prezență a acestei civilizații aici, dar le cunosc.

Mă plimb în jurul vasului unic, urmărind, cercetând și aici simt prezența tatălui și a profesorului meu, Marele Preot Adama.

Lumina lui este strălucitoare și este atât de înaltă, stă în lateral la o distanță de 3 metri și privește, aud... explică...

„Iubita Oelet, minunat că ai reușit să ajungi până la școala noastră, instrumentul pe care îl examinezi a venit de la sfârșitul acestui univers, reprezentanți ai unei stele dezvoltate și viitorul a venit, această unitate însoțește planeta din acele zile ale căderii continentului-mamă”.

Înțeleg că fac parte din programul de cercetare și sprijin pentru umanitate, dar este posibil să fi venit din anul 8100 și, dacă da, ce spune asta despre umanitate.

„Într-adevăr, acești reprezentanți au venit din timpul viitor al planetei, când ieșind din câmpul electromagnetic al planetei, țara, timpul pământului nu există, pe măsură ce se îndepărtează în acest sistem solar, legile „timpului” sunt diferite. 

Într-adevăr, planeta Pământ este încă la începuturile sale pentru valurile de trezire a conștiinței.

Deoarece această planetă a fost guvernată de mult timp, noi, în ultimul deceniu, în special, am putut să lucrăm cu mesagerii luminii care au început să împărtășească conștiința celei de-a cincea dimensiuni și chiar dincolo.

Omul este încă prezent în cablurile controlului și ego-ului, este important pentru noi să vorbim despre individul său personal, în timp ce odată cu creșterea câmpului conștiinței, percepția largă este, că faci parte dintr-un câmp colectiv imens, sinele tău este parte a zeității, omul prezent pe planetă își poartă încă câmpul personal de conștiință. Regula este că, aceștia puțini, sunt cei care se dedică misiunii din smerenie și dăruire necondiționată.

Asistăm, la studiul umanității în evoluția umană care deja dezvoltă generația viitoare, la înțelegerea că lumea materială este de-o  importanță mai mică.

Prin urmare, cercetătorii care vin din viitor au văzut tranzițiile, vin să ofere direcție și acuratețe suplimentare și colaborează cu cei care permit colaborarea.

Instrumentul la care vă uitați și câmpul pe care îl simți poartă scânteile de lumină care vin din afara planetei, mulți dintre voi tânjesc să simtă din nou straturile infinite ale spațiului, mulți dintre voi ați fost acolo în trecut, în atmosferă și mutat prin cosmos.

Dorul ....este un sentiment uman de emoție care atunci când omul își dezvoltă conștiința dincolo de aici și acum și dincolo de individ, va putea fi una cu toate vedetele casei tale. Și sunt atât de mulți.

Adama - Mulți vorbesc despre un plan de control al umanității? Ne poți explica puțin despre viitorul nostru apropiat aici pe planetă?

„Așa cum am explicat de multe ori în călătoriile pe care le-am făcut, sunt cei care au condus planeta Pământ mai mult de 4000 de ani. Și chiar înainte, dar în ultimele două sute de ani, s-a decis să se permită multor suflete să se alăture planetei în marele program de învățare din univers și să ajungă în această lume fizică de dragul învățării spirituale divine.

Multe suflete au apărut pe planetă din ce în ce mai mult, iar unele au fost programate să controleze toate acele suflete și, prin urmare, să le urmărească creșterea spirituală și dezvoltarea spirituală. Controlul este un program codificat care ajunge la ființele umane prin conștiință, prin minte în corpul de cristal și corpul fizic.

Odată cu marea convenție în cursul anului creștin 1987 - a fost luată decizia consiliilor din tot universul de a sprijini omenirea și de a le elibera din programul de control.

Din moment ce războinicii luminii, după cum știți, au fost chemați din nou pentru apărare și război, mesagerii luminii se trezesc în fiecare zi, cu inimile lor curate, ei ajung să se alăture misiunii lor și să facă parte din celulele luminii planetare a orașelor de lumină interioară și reprezentanți ai civilizațiilor din afara Planetei Pământ. În Telos am stabilit celulele de lumină în jurul fiecărui continent și uscat, am ales-o pe Aurelia să fie reprezentantul în transmiterea mesajelor către umanitate și, atunci când sunteți de acord să vă întoarceți acasă, la Telos, și să experimentați iluminarea completă și înțelegerea a ceea ce se întâmplă în lumile superioare, sunteți aleși să transmiteți mesajele mele omenirii. "
„Punctele cheie pentru saltul de conștiință și schimbarea substanțială care vor fi deschise pentru mesagerii luminii și pentru toate sufletele trezite este în 2025.

În acest moment, vor exista multe pasaje pentru a deschide zone pentru rezidență, de exemplu, un mare val de imigrație al poporului evreu se va întoarce pe pământul său din Israel.

Poporul tibetan se va putea întoarce pe pământul său, poporul palestinian va câștiga independența și mai mulți oameni vor fi în proces de eliberare de puterea întunericului care i-a cuprins.

O poartă majoră către care umanitatea mărșăluiește în acest timp ciclic este 2050, este ora împlinirii, planeta se mișcă într-o conștiință de lumină, conștiința va fi conectată la stelele de lumină care poartă aceeași conștiință de dimensiunea a cincea și mai mult. , guvernul planetei va fi un guvern mondial pentru cetățeni. Nu se va putea cere sau limita omul, dar este important pentru mine să notez că cei care vor rămâne pe hipnoză vor fi cei care vor purta conștiința zeității mesianice și au fost în plină ascensiune, frecvența pe planetă va fi în conștiința de dimensiunea a cincea pe care o cunoașteți deja. "

Este important pentru mine să observ că, până în ziua de azi, planeta intră pe timp de doi ani, în care va exista o încercare de a închide conștiința umană trezită, există o încercare de a deteriora câmpurile luminoase ale planetei și personale, atât de mulți dintre voi, simțindu-vă obosit sau nemotivat, dar vă spun, dragi mei, știți să vă plimbaţi prin Telos, cunoașteți frecvența învăluitoare și iubitoare, frecvența infinită a iubirii, cunoașteți casa și pe cei prezenți în comunitatea noastră deasupra pământului, aduceți la împlinire adevărata lumină sublimă a fiilor Lemuriei. Sunteți copiii iubiți ai pământului și mulți dintre voi veți continua cu noi până la aceleași porți de aur pe care le-am menționat”.

Ascultând pământul, observ că, câmpul s-a schimbat, mă îndepărtez puțin și stau pe sol uitându-mă, văd două figuri foarte înalte în verde măsliniu, iar în inimile lor contururi albe, stând în fața noastră la distanță și făcând mișcări de pace - mâna lor cu doar 4 degete și strălucind cu mare lumină...

Ei intră în vas, iar el se mișcă în tăcere și dispare.
Respir și merg cu Adama înăuntru până la poarta luminii care ne duce la Telos...
Namaste ~ Oelet

 #ADAMAYELETELOS

Translated by : Jaqueline R.Goldfeder
Translated by : Mirea SuziFoto : Peisaj din Bucureşti - Mai 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl
În Razele Soarelui îmi desfac Cupa Iubirii prin dimensiunile răcoroase ale Bucureştiului de azi; la umbra Brazilor bătrâni devreme şi ale Sălciilor cu frunzele desfăcute-n vânt ce ating uşor apa, eman o frumoasă feerie de parfum discret, învăluindu-vă în esenţa mistică a Lotusului primordial al ordinii şi al creaţiei prin cântecul nemuritor al LEMURIEI de altădată! Din respect pentru Natură, Iubire infinită ~ SUZIM

Motto

STIL DE SINE – după cum se poate observa din aceste Lecturi, Poezii, prin care mă exprim într-un fel sau altul, ele sunt o descriere a ceea ce mă reprezintă, sunt o parte din mine, ce fac parte din mine... sunt mesaje cu conţinut colorat din cele 12 Raze din înalt, având mesaje cu sens ...
Mă manifest, şi desigur, mă exprim prin căldura energiei feminine, dar, nu este de neglijat, şi cum, de altfel, este necesară şi energia masculină, niciuna nu este de ignorat, şi ar fi bine pentru noi, să fim cu amândouă în echilibru şi în primă manifestare, cu măsură.
Aşa, cum va fi şi necesar, să încadrăm cele 7 Flăcări cu calităţile şi atributele lor, predominantă fiind una, sau cel puţin două, ... asta nu înseamnă că, nu poţi manifesta şi Raza Iubirii,... doar că, dacă ai venit pe Raza Albastră o să te manifeşti mai mult pe raza conducerii ... te întreb: tu pe ce rază eşti alcătuit/ă ?
Pentru identificare, aici puteţi găsi toate informaţiile despre cele 7 Raze Divine – https://akashamultidimensionala.blogspot.com/ , cea mai completă documentaţie de la noi din România la ora actuală, în care vă va fi de mare folos şi ajutor la identificarea razei în care vă desfăşuraţi în prezent, în această viaţă... vă urez conştientizare plăcută!
Cu iubirea prin viaţă,

MSuzi

Împreună cu avatarele raze albastru & violet

Ps – M-am exprimat aici în cuvinte şi vocale pentru înţeleptele raze, ce le aveţi fiecare…

Pss – În link-ul afişat se regăseşte toată documentaţia razelor înţelepte, fiecare cuvânt cuprinde un blog informativ ce, nu mai este necesară a fi amintită importanţa lor!