MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale!

Odată am trăit într-un alt sistem solar




Salutări, colegii mei călători de pe Pământ!

Mikos, vă vorbeşte astăzi din interiorul Pământului, care este casa noastră. Noi, am fost aici, milioane de ani, evoluând încet în fiinţele lui Dumnezeu care suntem. Evoluţia noastră a făcut paşi mari ca urmare a izolării în interiorul uterului Mamei Pământ.

Toate vieţile noastre s-au petrecut în pace şi fericire, datorită locaţiei noastre. Existăm aici în pace şi linişte din cauza proximităţii faţă de bătăile inimii Mamei Pământ. Cu cât cineva merge mai profund în Pământ, cu atât mai profund simte ritmul Pământului. Şi cu cât mai mult cineva simte bătăile inimii ei, cu atât mai mult rezonează cu calităţile ei de Zeiţă. Deci, această proximitate ne-a condus, peste milenii, la unitatea noastră cu toată viaţa şi bucuria existenţei noastre. Viaţa cunoaşte această unitate, dar cea mai mare parte a vieţii trebuie să fie simţită în corpurile lor exterioare.

Pe când bătăile inimii Mamei Pământ reverberează prin Pământ, ele ajung la suprafaţă unde voi le puteţi simţi şi experimenta. Cu toate acestea, scopul este de a simţi şi rezona cu acest ritm al vieţii, ceea ce e bine să fiţi în pace. Corpurile voastre exterioare trebuie să fie în coordonare şi în sincronicitate cu fiecare parte, toate vibrând la aceeaşi viteză şi toate simţind harul lui Dumnezeu iar imersiunea în unitatea Creaţiei.

Atunci când, trupurile voastre sunt în repaus, pe timp de noapte, ele rezonează la bătaia adâncă din interiorul lor. Puteţi evolua numai atunci când sunteţi într-o stare de pace. Şi pentru acest lucru noi, care suntem afundaţi în adâncurile Pământului, am fost capabili să evoluăm; pentru că am fost în sincronizare cu ritmul vieţii şi cu noi înşine.

Odată, eram în derivă, în spaţiu, trăind pe un alt sistem solar în Galaxia Calea Lactee. La acel moment, acei oameni erau ceea ce numim astăzi Războiul Stelelor. Oamenii erau angajaţi în lupte pentru controlul secţiunii noastre de galaxie. Aceste lupte au adus o mare distrugere planetelor şi au abătut sistemele solare de pe orbite.

A fost o perioada neagră pentru galaxia noastră, şi noi înşine ca fiinţe tânjeam, pentru ca pacea să fie restaurată, astfel încât să putem continua evoluţia noastră. Atunci am descoperit Pământul. Am plecat din sistemul nostru solar şi am călătorit până aici, care în acel moment era o planetă puţin cunoscută în afara perimetrului său. Atunci când am coborât pe suprafaţa sa, am fost uimiţi şi în veneraţie pentru frumuseţea şi liniştea de pe Pământ. Am explorat suprafaţa şi am găsit tuneluri deschise ce conduceau în interiorul său. Acestea fiind, erau deja existente de la alte civilizaţii, pentru că Pământul este foarte vechi cu civilizaţiile sale antice.

Toate planetele au deschideri la polii lor Nord şi Sud

Am mers prin găurile de la poli şi ne-am găsit cuibul nostru în interior. Interiorul este atât de curat, atât de pur şi aşa de paşnic, că din acel moment nu am mai plecat. De-a lungul secolelor am extins tunelurile subterane care duc de la Oraşele subterane la suprafaţă, ca mijloc de deplasare pentru locuitorii noştri şi ai voştri. Deşi, nu mulţi călători de la suprafaţă s-au folosit de aceste tuneluri, ele există pentru viitor, atunci când mai mulţi dintre noi şi mai mulţi dintre voi se vor contopi şi vor face excursii pentru a se vizita reciproc. De asemenea, suprafaţa este presărată cu intrări de tunel pe care le vedeţi pe hartă, în această carte, ducând atât la Oraşele subterane, cât şi la noi. Acesta este modul în care se călătoreşte pe mai multe planete din galaxie, unde oamenii circulă liber atât în interior cât şi în exterior ca să facă schimb de informaţii şi să înveţe unul de la celălalt. Pământul vostru are o istorie destul de lungă, mergând înapoi în timp, milenii. Din păcate, istoria sa nu a fost întotdeauna paşnică, pentru că odată ce a fost descoperit, oamenii au purtat războaie mari în încercarea de a controla şi de a extrage resursele sale preţioase. Acum, aflaţi că aceste vremuri de viol al Pământului sunt apuse. Acestor fiinţe nu le mai este permisă intrarea în acest sector de galaxie care în mod constant creşte în Lumină. Lumina curge acum fără încetare şi aduce linişte şi conştientizare tuturor locuitorilor de la suprafaţă ce tânjeau dupa ea.

Noi, aici, în Pământul Interior, am aşteptat eoni, pentru mai multă lumină şi pentru ajutor de la Confederaţia Planetelor să intervină pentru a opri afluxul de ravagii ale bandelor ET ce au curăţat spaţiul pentru a găsi planete care sunt bogate în rezerve, cum ar fi Pământul. Dar astăzi, s-a realizat.

Aflaţi că, Confederaţia protejează pe deplin acest sector, astfel că, viaţa poate, în cele din urmă să înceapă să evolueze în pace.


... din seria Mesaje din interiorul Pământului

Un comentariu:

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl
În Razele Soarelui îmi desfac Cupa Iubirii prin dimensiunile răcoroase ale Bucureştiului de azi; la umbra Brazilor bătrâni devreme şi ale Sălciilor cu frunzele desfăcute-n vânt ce ating uşor apa, eman o frumoasă feerie de parfum discret, învăluindu-vă în esenţa mistică a Lotusului primordial al ordinii şi al creaţiei prin cântecul nemuritor al LEMURIEI de altădată! Din respect pentru Natură, Iubire infinită ~ SUZIM

Motto

STIL DE SINE – după cum se poate observa din aceste Lecturi, Poezii, prin care mă exprim într-un fel sau altul, ele sunt o descriere a ceea ce mă reprezintă, sunt o parte din mine, ce fac parte din mine... sunt mesaje cu conţinut colorat din cele 12 Raze din înalt, având mesaje cu sens ...
Mă manifest, şi desigur, mă exprim prin căldura energiei feminine, dar, nu este de neglijat, şi cum, de altfel, este necesară şi energia masculină, niciuna nu este de ignorat, şi ar fi bine pentru noi, să fim cu amândouă în echilibru şi în primă manifestare, cu măsură.
Aşa, cum va fi şi necesar, să încadrăm cele 7 Flăcări cu calităţile şi atributele lor, predominantă fiind una, sau cel puţin două, ... asta nu înseamnă că, nu poţi manifesta şi Raza Iubirii,... doar că, dacă ai venit pe Raza Albastră o să te manifeşti mai mult pe raza conducerii ... te întreb: tu pe ce rază eşti alcătuit/ă ?
Pentru identificare, aici puteţi găsi toate informaţiile despre cele 7 Raze Divine – https://akashamultidimensionala.blogspot.com/ , cea mai completă documentaţie de la noi din România la ora actuală, în care vă va fi de mare folos şi ajutor la identificarea razei în care vă desfăşuraţi în prezent, în această viaţă... vă urez conştientizare plăcută!
Cu iubirea prin viaţă,

MSuzi

Împreună cu avatarele raze albastru & violet

Ps – M-am exprimat aici în cuvinte şi vocale pentru înţeleptele raze, ce le aveţi fiecare…

Pss – În link-ul afişat se regăseşte toată documentaţia razelor înţelepte, fiecare cuvânt cuprinde un blog informativ ce, nu mai este necesară a fi amintită importanţa lor!