MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale!

Amintiți-vă, toți suntem Unu



Un cuvânt de la autor
Dianne Robbins
După ce mi-am petrecut cea mai mare parte a vieții în timp ce mă simțeam nesincronizată cu restul societății, în 1989 am început să meditez, când aveam 50 de ani. Predasem la școală de mulți ani și, chiar și cu toate diplomele mele și cu toată educația mea, încă nu puteam să dau sens vieții mele pe Pământ până când m-am conectat cu Flacăra mea Geamănă și am început să primesc îndrumare interioară. Odată cu această conexiune supremă a venit și amintirea a cine „EU SUNT” și de ce sunt aici.

La câțiva ani după aceasta, am „găsit” un buletin informativ scris de Sharula Dux, care a ieșit pe suprafața planului tridimensional din Telos, un oraș subteran din interiorul Muntelui Shasta. S-a născut în 1725 și în prezent locuiește în Santa Fe, NM împreună cu soțul ei. În buletinul informativ al lui Sharula, ea a scris despre Orașele Subterane de sub suprafața Pământului și a povestit despre viața din Telos.

Ea a scris că Adama este un Maestru Înălțat și Marele Preot din Telos. Când am văzut numele „Adama”, nu m-am putut opri să nu-mi pun întrebări despre el. Într-o zi, stăteam în meditație și mă gândeam la Adama, cu pixul și caietul lângă mine, când am simțit deodată o explozie de energie iubitoare și blândă trecând prin mine, aproape ridicându-mă în aer. Apoi am auzit cuvintele: „EU SUNT Adama, şi vorbesc cu tine din Telos”.

Vedeți, gândurile noastre ies în Univers și ne conectează instantaneu la oricine ne gândim. Ca şi consencinţă, în momentul în care m-am gândit la Adama, El a primit gândul meu și a răspuns. Gândurile noastre sunt Lumină, iar acest Limbaj al Luminii este limbajul universal care operează din interiorul nostru la nivel sub-atomic, prin toate frecvențele, dimensiunile, timpul și spațiul. Oriunde este atenția noastră, conștiința noastră merge. Adama mi-a simțit frecvența și a rezonat cu ea. Apoi i-am simțit răspunsul prin Limbajul Luminii, iar creierul meu i-a tradus frecvența în gânduri, imagini și cuvinte.

Pentru mine, acesta a fost un proces destul de simplu. Eram doar receptorul, înregistrând cuvintele pe măsură ce veneau. Mintea mea era complet în afara drumului, nici analizând, nici evaluând, nici judecând conținutul mesajului.

Fiecare avem propria noastră bandă de frecvență distinctă care ne identifică pentru oricine din Univers. Aceasta este „semnătura noastră”, ca să zic așa. Tot ce trebuie să facem este să gândim un gând și acesta ajunge la destinație. Acest limbaj al Luminii Vii comunică toate lucrurile, de la cele sub-atomice la cele intergalactice, și conectează întreaga viață, pretutindeni.

Amintiți-vă, toți suntem Unu. Când te gândești la o Ființă Înălțată ca Adama, știi că El este conștient instantaneu de gândurile tale și răspunde imediat. Trebuie doar să curățați undele din aer ca să puteți auzi răspunsul lui. Aceasta este cheia. Adama a început să-mi dicteze mesaje la orele programate, iar eu le scriam cuvânt cu cuvânt în caietul de aspirație. Aceste dictări au continuat și am fost îndrumată să compilez mesajele și să le public. Acum înțeleg că, în calitate de LAILEL (numele meu Stea), am lucrat cu Adama în vremurile trecute și am trăit multe vieți în Telos și în Lemuria. 

Telos the call goes out from the hollow earth and the underground cities by Adama, Robbins


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl
În Razele Soarelui îmi desfac Cupa Iubirii prin dimensiunile răcoroase ale Bucureştiului de azi; la umbra Brazilor bătrâni devreme şi ale Sălciilor cu frunzele desfăcute-n vânt ce ating uşor apa, eman o frumoasă feerie de parfum discret, învăluindu-vă în esenţa mistică a Lotusului primordial al ordinii şi al creaţiei prin cântecul nemuritor al LEMURIEI de altădată! Din respect pentru Natură, Iubire infinită ~ SUZIM

Motto

STIL DE SINE – după cum se poate observa din aceste Lecturi, Poezii, prin care mă exprim într-un fel sau altul, ele sunt o descriere a ceea ce mă reprezintă, sunt o parte din mine, ce fac parte din mine... sunt mesaje cu conţinut colorat din cele 12 Raze din înalt, având mesaje cu sens ...
Mă manifest, şi desigur, mă exprim prin căldura energiei feminine, dar, nu este de neglijat, şi cum, de altfel, este necesară şi energia masculină, niciuna nu este de ignorat, şi ar fi bine pentru noi, să fim cu amândouă în echilibru şi în primă manifestare, cu măsură.
Aşa, cum va fi şi necesar, să încadrăm cele 7 Flăcări cu calităţile şi atributele lor, predominantă fiind una, sau cel puţin două, ... asta nu înseamnă că, nu poţi manifesta şi Raza Iubirii,... doar că, dacă ai venit pe Raza Albastră o să te manifeşti mai mult pe raza conducerii ... te întreb: tu pe ce rază eşti alcătuit/ă ?
Pentru identificare, aici puteţi găsi toate informaţiile despre cele 7 Raze Divine – https://akashamultidimensionala.blogspot.com/ , cea mai completă documentaţie de la noi din România la ora actuală, în care vă va fi de mare folos şi ajutor la identificarea razei în care vă desfăşuraţi în prezent, în această viaţă... vă urez conştientizare plăcută!
Cu iubirea prin viaţă,

MSuzi

Împreună cu avatarele raze albastru & violet

Ps – M-am exprimat aici în cuvinte şi vocale pentru înţeleptele raze, ce le aveţi fiecare…

Pss – În link-ul afişat se regăseşte toată documentaţia razelor înţelepte, fiecare cuvânt cuprinde un blog informativ ce, nu mai este necesară a fi amintită importanţa lor!