MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale!

Trecutul Nostru Lemurian




 
Salutări din Telos! Eu Sunt Adama, 
Maestrul Ascensionat și Marele Preot din Telos, un oraș subteran de sub Muntele Shasta din California. Vă dictez acest mesaj din casa mea de sub Pământ, unde peste un milion și jumătate dintre noi trăim în pace și prosperitate perpetuă.

Suntem umani și fizici la fel ca voi, cu excepția faptului că conștiința noastră de masă are gânduri doar despre Nemurire și Sănătate Perfectă. Prin urmare, putem trăi sute și chiar mii de ani în același corp. Eu însumi sunt în același corp acum de peste 600 de ani.

Am venit aici din Lemuria cu peste 12.000 de ani în urmă, înainte să aibă loc acel război termonuclear care a distrus suprafața Pământului. Ne-am confruntat cu astfel de greutăți și calamități deasupra solului, încât am decis să ne continuăm evoluția în subteran. Am apelat la Ierarhia Spirituală a planetei pentru permisiunea de a renova peștera deja existentă în interiorul Muntelui Shasta și de a o pregăti pentru momentul în care ar fi nevoie să ne evacuăm casele situate deasupra solului.

Când a sosit momentul declanşării războiului, am fost avertizați de către Ierarhia Spirituală să începem evacuarea în această cavernă subterană, trecând prin vastul sistem de tuneluri care este răspândit pe întreaga planetă. Am sperat să-i salvăm pe toți oamenii noștri Lemurieni, dar nu era timp decât să salvăm 25.000 de suflete. Restul rasei noastre a pierit în explozie.

În ultimii 12.000 de ani, am reușit să evoluăm rapid în conștiință, datorită izolării noastre de grupurile de extratereștri și alte rase ostile care vâna populația de la suprafață. Populația de la suprafață a experimentat mari salturi de conștiință, în pregătirea umanității să se deplaseze prin Centura de Fotoni. Din acest motiv am început să contactăm locuitorii de la suprafață pentru a ne face cunoscută existența. Pentru ca Pământul și umanitatea să continue să urce în conștiință, întreaga planetă trebuie să fie unită și să fuzioneze într-o SINGURĂ Lumină de jos și într - UNA Lumină de sus.

Din acest motiv vă contactăm; pentru a vă face conștienți de existența noastră subterană, astfel încât să puteți aduce faptul existenței noastre în atenția fraților și surorilor noastre de deasupra pământului. Cartea noastră de mesaje canalizate este scrisă pentru omenire în speranța că ei ne vor recunoaște și ne vor primi atunci când ieșim din casele noastre de sub pământ și ne vom contopi cu ei la suprafață într-un viitor nu prea îndepărtat. Vă vom fi recunoscători pentru rolul pe care îl jucați în a ne ajuta să difuzăm realitatea existenţei noastre.

Î: Câți ani ai acum?
Eu Sunt din Lemuria, o civilizație străveche. La vremea înălțimii Lemuriei, eram un inițiat în templele care erau proeminente la acea vreme. După distrugerea Lemuriei de către Atlantida, am plecat sub pământ cu multe alte mii, pentru întemeierea Telosului.

Nu sunt diferit de tine, deși am sute de ani până acum. Așadar, am beneficiat de multe vieți țesute într-o SINGURĂ viaţă. Acest lucru mi-a oferit o mare perspectivă și o mare înțelepciune, pe care majoritatea oamenilor nu pot să le adune până la sfârșitul scurtei lor, durată de viață.

A trăi atâția ani are cu siguranță beneficiile ei. Eu mă pot proiecta astral oriunde îmi doresc. De asemenea, pot telecomunica cu oricine în orice localitate de timp și spațiu. Acestea sunt lucruri pe care toată lumea din Telos le pot face, deoarece am beneficiat de practici de-a lungul vieții. Așa că, nu sunt atât de diferit, doar mai experimentat în cum să folosesc oportunitățile vieții.

Î: Cum a evoluat Sistemul de Justiție al vostru?
Suntem aici cu voi în număr mare, peste 25 de milioane în total, din toate Orașele Subterane ale Luminii. Suntem cu toții unificați într-o mare rețea de Lumină, numită Rețeaua Agartha.

Această rețea este vastă în domeniul ei și este responsabilă pentru siguranța noastră sub Pământ. Participăm la mari conferințe, întrunindu-ne sub Pământ, unde legile noastre sunt discutate și cântărite în Lumina Codului Divin din Etica lui Dumnezeu pentru Pământ. Suntem un „guvern” auto-reglementat, format pe baza Justiției și Egalității pentru toată viața, indiferent dacă este sub sau pe suprafața Pământului.

Toate cazurile sunt cântărite individual în funcție de circumstanțele lor specifice și toate sunt judecate după Lumina lui Dumnezeu și Codul Divin de Etică a lui Dumnezeu, astfel încât toate părțile să primească cea mai mare dreptate și astfel încât toate părțile să beneficieze.

Sistemul nostru de justiție este vechi de milioane de ani, bazat pe sistemul original Lemurian care a fost folosit când trăiam la suprafață în case și comunități similare cu ale voastre. Am luat această formă de democrație cu noi când am decis să mergem în subteran acum 12.000 de ani. Cunoștințele noastre sunt vaste, deoarece viața noastră este lungă. Încă mai avem oameni în viață care au 20.000-30.000 de ani și care, din cauza vârstei lor îndelungate, își amintesc „tot ce era” atunci când trăiam la suprafață. Aceste suflete sunt într-adevăr înțelepte, pentru că au acces conștient la toate cunoștințele acumulate din acel moment înainte. Acesta este unul dintre modurile prin care ne menținem legile curate, pentru că avem Standardul Divin al lui Dumnezeu care să întemeieze modelul din trecut. Acela a fost un moment în care atinsesem culmi glorioase ale evoluției.

Din fericire pentru noi, am fost netulburați sub Pământ pentru a ne continua evoluția în pace și prosperitate. Din această cauză, evoluția noastră la toate nivelurile continuă să crească pe măsură ce anii trec. Într-o zi, în curând, și tu vei fi în situația de a experimenta viața în modul pașnic și prosper în care trebuia să fie trăită. Atunci, de asemenea, puteți câștiga putere și înțelepciune pentru a evolua în Ființele Dumnezeiești care sunteți.

Toată viața are nevoie de pace pentru ca evoluția să aibă loc. Fără pace, speciile se luptă doar pentru supraviețuire și nu au niciodată „timp” să-şi mărească puterea și înțelepciunea pe care le-au acumulat. Deci pacea este un factor necesar pentru evoluție, și evoluția este un factor necesar pentru continuarea unei specii.

Toți frații și surorile voastre sunt aici cu voi acum; deși, ei sunt încă în dimensiunile superioare, dar sunt aici pentru monitorizarea și protejarea planetei voastre. Ei sunt aici pentru a vă ghida pe calea voastră de evoluție către Stele. Așa că, uitați-vă la noi, toți cei care suntem aici cu voi, fie de sus, fie de jos, și chemaţi-ne pentru putere și călăuzire. Pentru că suntem cu toții aici pentru voi, pentru ca noi toți, împreună, să ne găsim drumul înapoi acasă în dimensiunile superioare ale Luminii.

Î: Știau Lemurienii de planul Atlantidei pentru dispariția lor?
Da; totuși, am fost avertizați de către Ierarhia Spirituală să nu interceptăm sau să provocăm un război din cauza consecințelor grave pentru Pământ. Așa că, am așteptat și ne-am rugat și am făcut planuri să ne evacuăm în cavernele subterane. Am făcut asta și am reușit să salvăm 25.000 de suflete. Atlantida s-a autodistrus în cele din urmă. Noi din Lemuria supraviețuim și înflorim sub pământ.

Î: De ce nu s-au întors lemurienii la suprafață în locul rămânerii în subteran?
Să știți că, nu ne mai păsa să trăim la suprafață pentru că firmamentul fusese distrus. Ne-am dat seama că am putea evolua mai rapid în subteran, unde am fost protejați de elementele dure și de trupele răvășitoare din alte sisteme stelare. Așa că am ales să rămânem sub pământ; nu ai vrea? Am ales să rămânem sub pământ din cauza ravagiilor vremii de la suprafață și a climei ostile. Am construit o utopie în subteran, în care suntem liberi să evoluăm. Și tu vei experimenta această utopie în curând.

Î: Cum să nu te muți în Muntele Shasta, când întregul Pământ interior avea oceane și munți, unde ai fi putut să trăiești?
Să știți că în acele zile, Pământul era propagat cu multe Ființe din spațiul cosmic care veneau și treceau prin Pământul Interior. Lemurienii au simțit că nu aveau „intimitatea lor”, ca să spunem așa, dacă ar locui în orașele din Pământul Interior. Aveam nevoie de propriul nostru spațiu pentru a dezvolta și duce mai departe cultura Lemuriană fără interferențe din partea altor culturi - și mai ales fără interferență din partea unor trupe de renegați rătăcitori din spațiul cosmic.

Deși orașele subterane sunt limitate și restrictive, ele servesc drept o mare barieră de protecție. Limitarea lor este protecția noastră și ne-a permis să înflorim în ultimii 12.000 de ani fără nicio interferență. Muntele Shasta a fost „bula” noastră de protecție și ne-a oferit intimitatea pentru a crește în rasa noastră evoluată de Ființe Superioare, în timp ce suntem încă capabili să rămânem pe Pământ. Observați fragmentarea și diviziunea care are loc în culturile voastre care sunt situate la suprafață. Sunt deschiși la tot felul de invazii, și nu doar militare. Întreaga voastră societate de suprafață a fost vulnerabilă la capriciile și fanteziile culturilor din jur; și orice evoluție a avut loc, s-a prăbușit din cauza invadării altora.

Prin urmare, în lumina tuturor acestor lucruri, închiderea noastră a servit unui scop evolutiv, permițându-ne, şi ne străduim să atingem înălțimi de realizare pe care nu le-am fi putut obține niciodată dacă am fi rămas la suprafață decât să ne fi mutat în Pământul Interior.

Au fost atât de mulți factori implicați în decizia noastră. Supraviețuirea noastră a fost esențială în ceea ce privește motivul pentru care am ales să ne protejăm pe toate părțile, mutându-ne pe Muntele Shasta. Aceasta s-a dovedit, dincolo de orice îndoială, că a fost o alegere înțeleaptă, deoarece am evoluat complet în Războinicii Spirituali ai Luminii care suntem acum. Într-o zi în curând, și voi, la suprafață, veți avea libertatea și mediul de protecție necesar pentru a vă permite să evoluați în Ființele de Lumină care sunteți.
Acesta este tot ceea ce se spune despre Ascensiune... Telos, Apelul vine din Interiorul Pământului

TR SUZI M 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl
În Razele Soarelui îmi desfac Cupa Iubirii prin dimensiunile răcoroase ale Bucureştiului de azi; la umbra Brazilor bătrâni devreme şi ale Sălciilor cu frunzele desfăcute-n vânt ce ating uşor apa, eman o frumoasă feerie de parfum discret, învăluindu-vă în esenţa mistică a Lotusului primordial al ordinii şi al creaţiei prin cântecul nemuritor al LEMURIEI de altădată! Din respect pentru Natură, Iubire infinită ~ SUZIM

Motto

STIL DE SINE – după cum se poate observa din aceste Lecturi, Poezii, prin care mă exprim într-un fel sau altul, ele sunt o descriere a ceea ce mă reprezintă, sunt o parte din mine, ce fac parte din mine... sunt mesaje cu conţinut colorat din cele 12 Raze din înalt, având mesaje cu sens ...
Mă manifest, şi desigur, mă exprim prin căldura energiei feminine, dar, nu este de neglijat, şi cum, de altfel, este necesară şi energia masculină, niciuna nu este de ignorat, şi ar fi bine pentru noi, să fim cu amândouă în echilibru şi în primă manifestare, cu măsură.
Aşa, cum va fi şi necesar, să încadrăm cele 7 Flăcări cu calităţile şi atributele lor, predominantă fiind una, sau cel puţin două, ... asta nu înseamnă că, nu poţi manifesta şi Raza Iubirii,... doar că, dacă ai venit pe Raza Albastră o să te manifeşti mai mult pe raza conducerii ... te întreb: tu pe ce rază eşti alcătuit/ă ?
Pentru identificare, aici puteţi găsi toate informaţiile despre cele 7 Raze Divine – https://akashamultidimensionala.blogspot.com/ , cea mai completă documentaţie de la noi din România la ora actuală, în care vă va fi de mare folos şi ajutor la identificarea razei în care vă desfăşuraţi în prezent, în această viaţă... vă urez conştientizare plăcută!
Cu iubirea prin viaţă,

MSuzi

Împreună cu avatarele raze albastru & violet

Ps – M-am exprimat aici în cuvinte şi vocale pentru înţeleptele raze, ce le aveţi fiecare…

Pss – În link-ul afişat se regăseşte toată documentaţia razelor înţelepte, fiecare cuvânt cuprinde un blog informativ ce, nu mai este necesară a fi amintită importanţa lor!