MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!

MESAJ DE LUAT ÎN CONSIDERARE!
Informaţiile şi documentele prezentate în această pagină nu este permisă a fi preluată de către alţi utilizatori doar şi numai în cazul când menţionaţi sursa (adresa acestui blog) cum de altfel, ne inspirăm cu toţii. Să respectăm legile universale!

Mesajul Marelui Preot Adama ~ Legalitatea celei de-a cincea dimensiuni

 


Urc pe cărările potecii, o nouă cale care se deschide înaintea mea în pregătirea grupului de candidați pentru călătoria ascensiunii din vara lui 2022.

Cu 12 ani în urmă, picioarele mele, a pus piciorul pentru prima dată pe pământul special al Muntelui Magic Shasta.

În prima clipă în care corpul meu a recunoscut calea picioarelor mele au început să fie ghidate și să mă conducă la porțile orașului ascuns Telos.

Jurnalul ascensiunii, pe parcursul celor 12 ani.

În fiecare călătorie ei au avut privilegiul de a primi frecvența exactă, din ce în ce mai multe dintre porțile mele au fost deschise candidaților, au mers și s-au adâncit, iar Marele Preot Adama m-a însoțit și mi-a explicat.

Așa am ajuns la călătoria mea personală, unde îmi extind abilitățile multidimensionale, unde pregătesc și perfecționez pregătirile pentru călătoria de vară, am ajuns la un portal foarte puternic.

Mă aşez lângă apa curgătoare a izvorului.... Scoţându-mi pantofii simt din nou pământul moale, respir mirosul pinilor și al solului umbros, corpul meu reacţionează și intră în spațiile din Telos. ..

Acolo îl întâlnesc pe tatăl și învățătorul meu pe Marele Preot Adama.. și el transmite următorul mesaj:

„Binecuvântări, din tărâmul Telos, tărâmul luminii, prezent în conștiința umană trezită.
Poarta la care ați ajuns, este una dintre porțile prin care multe ființele umane, în timp ce călătoreau pe pământul Shasta, trecând prin pasajul dimensional, au intrat în Orașul de Cristal.

Într-adevăr, sunt porți deschise pe munte, în interiorul muntelui, când aceeași ființă umană în timpul plimbării îşi ridică frecvențele gândirii şi în acelaşi timp eliberând gândurile fixe, și el ajunge la aceleași porți.

Trupul trece și experimentează liniștea care îl înconjoară, muntele este ales cu grijă şi este unul dintre munții care făceau parte din acel continent antic al Lemuriei, poartă frecvența înaltă pe care multe alte ființe umane și-o amintesc încă din acele vremuri, un suflet care era într-un corp de lumină pe acel pământ vibrant nu va conține niciodată amintirea Sa Akashică.

Această amintire se trezește, această amintire are capacitatea de a schimba aceea persoană, lumea sa interioară cât și cea exterioară.
Astfel, chemăm aceleași suflete, cele cu care lucrăm în cooperare și cele care se trezesc.

Călătoriile luminoase pe care le conduce celula luminoasă Telos către Lemuria, sunt aceleași călătorii care poartă cele mai înalte frecvențe, de aceea fiecare dintre mesagerii luminii chemați la călătorie trece în timpul inițierilor și pregătirilor dinaintea călătoriei. În corpul emoțional, în corpul fizic și în alte corpuri.

Prea Iubiților, în aceste zile condensăm conexiunile dintre cei care au capacitatea de a se muta în conștiința luminii celei de-a cincea dimensiuni, asemănarea voastră fizică în lumea fizică și figura voastră iluminată cu lumină purtând memoria deplină a celui treaz și înțelepciunea curajoasă a sufletului.

Conexiunea este concepută pentru a accelera procesele care au loc deasupra pământului.
Dar observați poarta celei de-a cincea dimensiune. Nu toți cei care doresc să intre în această înaltă conștiință pot include de-a lungul timpului darurile care vi se oferă.

Pentru a cuprinde și a ști să lucrezi cu instrumentele, cheile de lumină pe care le primești, trebuiesc respectate legile dimensiunii a cincea.

Mulți dintre voi sunteți deja conștienți de frecvențele care conțin cunoștințele transmise noii umanități.

Mulți dintre voi, practicanții, cei care experimentați provocări, știți că aceasta este o cale concepută pentru creșterea sufletului în lumea fizică.

De aceea, dragilor, din Telos lucrăm cu voi în cooperare şi împreuna cu voi vă arătăm aceleaşi laturi care trebuie slefuite, curăţate, eliberate.

V-am vorbit în ultimii ani, prin fiica Ayelet, despre schimbările care au loc pe Planeta Pământ și accelerarea timpului, volantul, împlinirea și multe altele...

Citiți mesajele și învățați din nou și din nou, și exersați, într-adevăr, legitimitatea familiară de deasupra suprafeței este pe cale să se schimbe din nou.

Când înveți să observi legile celei de-a cincea dimensiuni, atunci deja, începeţi deschiderea în lumea voastră și observați cea de-a cincea dimensiune, atunci o să observați cum funcționează câmpurile și legile în viața voastră. Sunteți dragilor, cei care aveți capacitatea de a vă remotiva lumea.

Multe ființe umane se abțin de la împlinire în lumea voastră, de multe ori ne întrebăm de ce, odată cu venirea sufletului la viața materială, se scriu multe contracte, contracte despre care sufletul desigur scrie și cu ajutorul reprezentanților domnilor karmei, capabil să se deschidă în timp și să sufere schimbări.

În zilele noastre, în special, mulți deschid contractele și fac schimbări în viața lor.

Multe cercuri și conexiuni sunt închise și multe altele noi sunt deschise pentru noul vostru pas.

De aceea, iubiților, sunteţi conștienţi, în ședința anterioară, am vorbit despre ascultare, despre a vă acorda timp vouă, și a asculta din nou sufletul, cel care vă șoptește.

Am exersat cu atenție, am practicat legile dimensiunii a cincea, am început să trăim în acest timp, de fapt, adevărul că sunteți fii ai Lemuriei.

Din casa mea din Telos vă salută, până la următoarea întâlnire.

Sunt fratele tău, Adama


TR  Suzi M

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl

Floarea de Lotus, se spune, că a fost simbolul florar al Continentului MU ~ Lemuria ~ Universul Dahl
În Razele Soarelui îmi desfac Cupa Iubirii prin dimensiunile răcoroase ale Bucureştiului de azi; la umbra Brazilor bătrâni devreme şi ale Sălciilor cu frunzele desfăcute-n vânt ce ating uşor apa, eman o frumoasă feerie de parfum discret, învăluindu-vă în esenţa mistică a Lotusului primordial al ordinii şi al creaţiei prin cântecul nemuritor al LEMURIEI de altădată! Din respect pentru Natură, Iubire infinită ~ SUZIM

Motto

STIL DE SINE – după cum se poate observa din aceste Lecturi, Poezii, prin care mă exprim într-un fel sau altul, ele sunt o descriere a ceea ce mă reprezintă, sunt o parte din mine, ce fac parte din mine... sunt mesaje cu conţinut colorat din cele 12 Raze din înalt, având mesaje cu sens ...
Mă manifest, şi desigur, mă exprim prin căldura energiei feminine, dar, nu este de neglijat, şi cum, de altfel, este necesară şi energia masculină, niciuna nu este de ignorat, şi ar fi bine pentru noi, să fim cu amândouă în echilibru şi în primă manifestare, cu măsură.
Aşa, cum va fi şi necesar, să încadrăm cele 7 Flăcări cu calităţile şi atributele lor, predominantă fiind una, sau cel puţin două, ... asta nu înseamnă că, nu poţi manifesta şi Raza Iubirii,... doar că, dacă ai venit pe Raza Albastră o să te manifeşti mai mult pe raza conducerii ... te întreb: tu pe ce rază eşti alcătuit/ă ?
Pentru identificare, aici puteţi găsi toate informaţiile despre cele 7 Raze Divine – https://akashamultidimensionala.blogspot.com/ , cea mai completă documentaţie de la noi din România la ora actuală, în care vă va fi de mare folos şi ajutor la identificarea razei în care vă desfăşuraţi în prezent, în această viaţă... vă urez conştientizare plăcută!
Cu iubirea prin viaţă,

MSuzi

Împreună cu avatarele raze albastru & violet

Ps – M-am exprimat aici în cuvinte şi vocale pentru înţeleptele raze, ce le aveţi fiecare…

Pss – În link-ul afişat se regăseşte toată documentaţia razelor înţelepte, fiecare cuvânt cuprinde un blog informativ ce, nu mai este necesară a fi amintită importanţa lor!